Music Café

Music Café

( 109 ) MY VIRTUAL WORLD
Music Café

Music Café

( 109 ) MY VIRTUAL WORLD

موسیقی های عاشقانه

من  کناری ، گوشه ای منتظر ، در حال و هوای جنگی غریب ولی‌ زود هنگام . از سر تعصب به پناهگاهی به نام موسیقی‌ پناه بردم . زیر سقفی پر از درد ، در آشیانی غریب ، فارغ از دوستی هایی پر از ملامت ، یک فرشته در عین مهربانی مرا به سوی خود جلب نمود . من ، او  از یک وطن و تعصب ، اشتراکی  زادگاهی داشتیم . من ، او کنار هم زیر آشیانی منتظر، در سایبانی بسوی آزادی ، موسیقی ِ غم را برای مردمانی با چهره هایی متفاوت از آنچه بودند ، می‌‌نواختیم . او ساز را نوازش می کرد . موسیقی به قدرت او حس آزادی در من می دمید ، مرا از رشته های زندگی می رمید . شب‌ها با دستا نی پر از درد که از زخم ِ گنگی میسوختند در کنار جوی آب با فکری فراخ به تماشای دل مهتاب می‌‌نشستیم . در دل این مکر بزرگ ، فکر در تاریکی بی‌ حد ِ زمان ، ما را به شهری در دل خاک ، در اعماق وجود می‌‌برد ، به شهری در دل خاکِ وطن که مرا با صدایی عجیب به سمت آهنگ ِ هستی خود فرا می‌خواند . زمان در بودن آن فرشته معنی نداشت‌  . ما در دنیا‌یی نسبی‌ زندگی‌ می‌‌کنیم . سنجش‌ها به مقیاس نسبت هاست . او نسبی‌ نبود . مطلقاً زیبا بود . حرفهایش هنوز در ذهن من در حال تلاطمند . مرا بدون هیچ مقدمهٔ از پیش تعیین شده‌ای صدا زد و با سوزشی آشکار، ساز را در دستانش نوازش داد ، نامه‌ای از شکاف دل‌ در دستان خشک من گذاشت و با صدایی ظریف و آرام که به سختی قابل حس بود مرا از لمس برگ نامه محروم کرد . برقی از سوزش ِ آرزو ، بر در قلبم که مرا با همه آتش خود پاره پاره می کرد به صدا درآمد . در انتهای نگاه باران ، قطره‌ای را تقدیم به روحی‌ نادم از سرگردانی ، کرد . من زیر سقف سالن در انزوای تاریکی‌ ، روی صندلی ، نگاهم به سمتی‌ دیگر ، آهسته ندای‌ غم در دل‌ می‌‌نواختم . سرم هوای  بوی خاک کرده بود ، بوی شهری از وطن که زیر پای تعصب مرا له‌ می‌‌کرد . ساز آن قدرت جان ، هنگامی که موسیقی‌  ِ هستی‌ را می‌‌نواخت ، منجلابی از سیاهی ، در سپیدی ِسحر از جانم می‌‌ زدود . ناگهان ، پریشان پرده‌ای با رنگ آتش ، شد رشته‌ای از خواب عالم




موسیقی روح انسان را صیقل می دهد ، صاف می کند و می شوید ! احترامی خاص به این پست دارم . موسیقی های عاشقانه ! توضیحی نداره ، مثل همیشه لذت ببرین !





برای دیدن این عاشقانه ها ، اینجا رو کلیک کنید .


شاهکار های موسیقی

در این بخش سعی کردم تا دنیایی جدید از موسیقی برای اونایی که واقعا نه وقتشو دارن و نه حوصلشو ، باز کنم تا  بتونن با لم دادن روی مبل خونشون و با گذاشتن یک هندزفری تو گوشاشون ، از دنیایی که از موسیقی های بی نظیری که هر کدوم به اندازه خودشون در این دنیای بزرگ و پر تلاطم و خشن میتونن اندکی مارو از این بازی تند و وحشی بکشن بیرون و اندکی عشق به قلبمون و اندکی امید به ادامه ی این زندگی میدن ، لذت ببرن ... ! امیدوارم در این امر موفق شده باشم .این پست هر از چند گاهی به روز میشه . 





برای دیدن این موسیقی های ارزشمند اینجا رو کلیک کنید .